søndag 14. august 2011

Fjellhaugkullet 11/12

Ja, då sit eg ved pulten min på rommet mitt, ferdig utpakka og klar til møte i kveld kl 21:00.
Eg har altså flytta til Oslo for å gå på Fjellhaug bibelkule. Sia eg har gått musikk i 3 år no, ville eg gå ei litt anna retning i år. Så det eg skal drive med framover no, er idrett og filuftsliv! Det ser eg veldig fram til. Eg skal bli ei skikkelig sportsjente, håpar eg :)
I morgon skal heile skulen til Fangekasa på samanristningstur, og det blir megabra! Då skal eg pakke alt det nye utstyret mitt av liggeunderlag, gode og varme kle, og støvla :) Det er jo ikkje alltid like fint vér kvar dag.. Eg går forresten i ei superklasse med masse bra folk! Dette blir eit kjempebra år! Eg gler meg til nye og spennande opplevelsar!

Det kjem vell nokre innlegg her og der i framtida, så see ya!

2 kommentarer:

Keknes sa...

Idrett høres ikkje feil ut!! Nyt Livet Sigrid Karine!!

Keknes sa...

Oppdater!